3 Mayıs 2019 Cuma

Güzel Bir Haber

Bir aylık bekleyiş sona erdi, yeni okuldan güzel bir haber geldi. Bugün anlaşmamızı yaptık. Kısa bir zaman sonra çok güzel bir semtte, yeni bir hayata merhaba diyeceğiz annemle birlikte. 

Bugün görüşmeye giderken sahil boyunca otobüste sürekli düşündüm. Yıllar evvel okumaya geldiğim bu şehirde kalabilmek, bir yerlere gelebilmek için çok mücadele verdim. Çoğu zaman tek başımaydım, yaşadığımız onca olumsuzluğa ve üzüntüye rağmen hep çok çalışmam gerektiğini düşündüm. Hayatı anlamlı bulmasam da bir annem vardı, onun için daha fazla mücadele etmem gerekiyordu. 

Bir aksilik çıkmazsa önümüzdeki dönem bambaşka bir hayat bizi bekliyor olacak. Yeni okul, yeni insanlar, yeni ev, yeni semt, yeni eşyalar derken sanırım daha da toparlanacağım. Bu yıl benim için bir geçiş dönemiymiş, esasen hep öyle olduğunu hissediyordum lakin kaygılarım bir türlü beni bırakmıyordu. Bugün derin bir nefes aldım sahil kenarında, uzun uzun martılara ve boğazdan geçen gemilere baktım. 

Bana tekrar yol açtığın ve güzellikler sunduğun için teşekkür ederim. Bana ısrarla her seferinde güzel düşünmeyi ve pes etmemeyi öğretiyorsun. Var ol. 

6 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

Çok sevindim sevgili Beyaz.

Benim için de ciddi bir geçiş dönemiydi son bir yıl, çok kötü şeyler de oldu ama bunlar beni yıkamadı ve kişisel olgunluğa ermemi sağladı sanırım. Ve ben de birkaç gün önce yıllardır girdiğim sınavla ilgili çok istediğim güzel bir haber aldım, bu korkularla kaygılarla dolu ama çok sevdiğimiz şehirde kalıcılığımı uzattım diyebilirim. Umarım ikimiz için de güzel bir başlangıç güzelliklere vesile olan bir süreç başlayacaktır.

Martı ve sahilleri çok özledim dün çok sıkışık bir zaman aralığında kısa bir iş için karşıya geçmiştim fırsat yaratıp Balat’a uğradım sevdiğim bir kafe vardı orda bir kahve içip mahalle sakinleri ve turistleri izledim biraz. Bu bile çok iyi geldi umarım martılar ve boğaz’a ayıracak vakit de bulabilirim ilerleyen günlerde.

Yeni haberlerin için annen ve senin adına gerçekten çok mutlu oldum, içinde huzurunuzun hiç bozulmadığı güzel de bir ev tutarsınız umarım. Eski okulla işler ne olacak?

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr. eamer ;)

Çok ama çok sevindim, böyle peşi sıra güzel haberler almış olmamız beni daha da mutlu kıldı. Tebrik ediyorum. Hem çok sevdiğimiz hem de bir o kadar mesafeli olduğumuz bu şehirle olan bağımız, bizi farkında olmadan büyütüyor sanırım.

Şimdiki okulum ile görüşme yaptım ve özel sebeplerimden dolayı devam edemeyeceğimi söyledim. Onlar da kabul ettiler. Bir sorun yaşamadan bu işi çözüme kavuşturmuş olduk.

Umuyorum bu bahar hep böyle devam eder :)

Dr.eamer dedi ki...

Sorunsuz şekilde bitmesine çok sevindim Beyaz! Böyle ufak pürüzlerin sevinçli zamanını gölgelemesini istemezdim.

Ben de tüm kalbimle temenni ediyorum sürsün bahar!

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr. eamer ;)

Sürsün bahar! :)

Kim Bilir dedi ki...

Her zaman böyle güzel haberler alman dileğiyle :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir ;)

Çok teşekkür ederim, hepimiz hep güzel haberler alalım :)