8 Nisan 2019 Pazartesi

Kayıp

Saat sabah ikiye geliyor. Fena hastalandım, ama inadım inat çalışmaya devam ediyorum. Sesim hiç çıkmıyor neredeyse, burnum akıyor, öksürüyorum. Böyle durumlarda uyuyamıyorum da. Bir de türlü kaygılar ile boğuşuyorum, kafamda türlü düşünceler. 
Kendi okulumdan iyi sayılabilecek bir teklif aldım, seneye için imza da attım. Hemen garantilemek istediler. Cuma başka bir okul ile görüşmem var, ne yaptığım belli değil sanırım. Şu sıralar uykularım daha çok kaçacak galiba. 

Garip düşünceler, ne yapacağım konusunda hiçbir fikrim yok. Zihnim hiç olmadığı kadar dağınık şu sıralar, bir türlü kendimi toparlayamıyorum. Yine var olmak ile ilgili sıkıntılar, kafamda türlü türlü bulutlar. Küme küme. 

Şu sene bitsin artık, bitsin de ne olacaksa olsun. Nereye, nasıl devam edeceksem edeyim. Bazen kendimden, kararsızlıklarımdan, tedirginliğimden, kaygılarımdan, düşünceli halimden, hayatı hiç akışına bırakamayışımdan çok ama çok sıkılıyorum. Dağlık, tepelik bir yere çıkıp avazım çıktığı kadar bağırasım var. Sanki o zaman rahatlayacakmışım gibi. 

4 yorum:

EĞİTİM PINARI dedi ki...

Kafa karışıklığı zaman zaman her insanda olmaktadır ancak en sonunda en doğru kararı vereceğinizden eminim. Çok teşekkürler.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Eğitim Pınarı ;)

Desteğiniz için teşekkür ederim :)

Kim Bilir dedi ki...

Var olmak ile ilgili sıkıntılar kısmını hızlı geçmişsin :) Bu kısmı açsan biraz. Tam anlayamadım :) Gelecek ile ilgili ben bu sıralar endişelenmiyorum. Ne kafamızda büyüttüğümüz felaketler ne de mucizeler olmuyor bence. Hayat tahterevalli gibi. Bir inip bir çıkıyoruz. Sonra da inip gideceğiz. Bu taraftan bakınca endişeler de o kadar önemli görünmüyor.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir ;)

Var olmak ile ilgili sıkıntılar üzerine bir ara muhakkak daha uzunca bir yazı yazarım. Temel problem yaşamın kendisi ve yaşıyor olmanın manası/manasızlığı. Bir nevi var oluş sancısı, sıkıntısı. Aslında çok doğru söylüyorsun, geçmiş ve gelecek ile yaşamak ve bunlardan sürekli kaygı duymak doğru değil. Bunu biliyor ve anlayabiliyorum lakin uygulayamıyorum, biraz da yapım buna müsait sanırım. Bir anda gün içinde çeşitli kaygılara kapılabiliyorum, bu da beni epey yoruyor ve üzüyor haliyle.