17 Nisan 2019 Çarşamba

Beklenen Haber

Yakın zamanda yazdığım bir yazıda zihnimdeki karışıklıktan bahsetmiştim. Güzel bir okul ile görüşmeye gitmiştim, üstelik hasta yatağımdan kalkıp. Güzel geçen görüşmenin ardından haber beklemek kalmıştı bana. Haber geldi, olumlu olduklarını yakın zamanda görüşmek ve anlaşmak üzere beni okula davet edeceklerini söylediler. 

Okul karşı yakada, epey köklü ve kaliteli eğitimi ile bilinen bir okul. Bir öğretmen olarak çalışmak isteyeceğim okullardan biriydi, kendime yaptığım ufak listemde ismi yer alıyordu. Bu seneki geçiş döneminde çalışmak zorunda kaldığım, askerlik nedeniyle ağustos ortası anlaşıp bir hafta içinde çalışmaya başladığım okulum ne yazık ki nitelikli bir okul değil. Sürekli iş değiştirmeyi seven bir insan değilim. Lakin bu senemiz yarım yamalak geçti. Üç yıldır çalıştığım güzide okulumdan askerlik sebebiyle istifa etmiştim yazın. Sonrasında bedelli askerlik çıktı ve ben öylece kalakaldım. Annemle yaptığımız onca plan suya düştü. Bir askerlik yükümlülüğü sebebiyle hayatımızda pek çok değişiklik yapmak zorunda kaldık. Düzenimizi kurduğumuz evi ve semti değiştirdik, hayatımızda ilk defa gördüğümüz bu semte yerleştik. Evde türlü sorunlar çıktı, kış başlayınca rutubet oluşmaya başladı. Evi boyayıp süslemişler, haliyle yazın hiçbir şeyin farkına varamadık. Ev rutubetli olunca eşyalarımızı da tamamlayamadık. Böyle yarım yamalak bir yıl geçirmek zorunda kaldık annemle. Yeni bir ortama, mekana ve insanlara alışmam çok uzun sürüyor. Okul da beni hemen her gün mutsuz ettiği için pek de iyi bir yıl geçiremedik. Yeni semtimizi sevemedik ve buraya hiç alışamadık. 

Derken nihayet güzel bir dönüş aldım, yeni okul karşı yakada. Henüz taşınacak yer belirlemek için çok erken. Zaten anlaşmayı da yapmış değiliz, bende karar kıldıklarına dair bir telefon aldım. Şimdi işin tuhaf yanı şu an çalıştığım okul ile önümüzdeki sene için sözleşme imzaladım. Henüz hiçbir okuldan net bir cevap almadığım için esasen imzalamak zorunda kaldım. En kötü devam ederim düşüncem vardı. Şimdi yeni okulla görüştükten sonra eğer işi resmiyete dökersek kendi okulumla bir şekilde konuşup yaz sonu istifa edeceğim. Biraz gerilimli bir süreç, umarım çok sarsılmadan bu işin altından da kalkarım. 

Yeni ev, yeni bir semt ve güzel bir okul fikri beni biraz heyecanlandırdı. Eskiden bu tarz başarılar, güzellikler karşısında daha mutlu olurdum, içimde günlerce kelebekler uçuşurdu. Artık bu duyguları yaşayamaz oldum, neredeyse hiçbir şey hissedemiyorum. Bu durum da beni üzüyor. 

Bize okullar kapanır kapanmaz yol görünüyor gibi, yeni bir hayata başlıyor sayılırız. Tabii yeni okul fikrinden caymazsa. Her ihtimale karşı temkinli olmak lazım, umuyorum bir aksilik çıkmaz ve anlaşmamızı yaparız. 

Beklenen haber daha pek çok güzellik getirir umarım. Uyanırız birlikte yeni sabahlara. 

7 yorum:

Kim Bilir dedi ki...

Hep güzel haberler alman dileğiyle :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir ;)

Teşekkür ederim, kesinleşirse yine güzel haberleri paylaşırım :)

kitaplıkkedisi dedi ki...

Hayırlı olsun;hep güzel haberler alman dileğiyle :)

Dr.eamer dedi ki...

Çok sevindim senin adına sevgili Beyaz

Bu içimizin kıpır kıpır olamayışı hep hayat yorgunluğundan,bin tane şeyi birarada düşünmeye çalışmaktan. Dertler biraz azalınca güzelliklerin de değerini görebilmeye sevinebilmeye başlıyor insan.
Şahsen mekandan çok fazla etkilenen bir insanım. Rutubetli evde de yaşadığım oldu ve seni çok iyi anlıyorum. İyi gelecek sana bu tebdil-i mekan hiç şüphen olmasın! Güzellikler seninle olsun,hak ediyorsun

Beyaz Çiklet dedi ki...

kitaplıkkedisi ;)

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)

Dr.eamer ;)

Çok haklısın, genç yaştaki yorgunluğun belirtileri bunların hepsi. Oysa birkaç sene öncesine kadar hayatımdaki olumlu gelişmelerden dolayı çok mutlu olur, heyecan duyardım. Geleceğe dair umutlarım daha parlaktı, şimdi ise yaşıyor ve nefes alıyor olmak bir anlam ifade etmiyor gibi. Umarım kesinleşir son durum, güzel bir yazdan sonra yeni bir başlangıç yaşıyor olurum. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim :)

Satır Arası dedi ki...

Hakkınız da hayırlısı olsun. Böyle beklemeler çok can sıkıcı olsa da sonu güzel bitince değiyor.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Satır Arası ;)

İyi dilekleriniz için teşekkür ederim, umarım sonu da güzel olur :)