16 Şubat 2019 Cumartesi

Görüşme

Bir haftadır elimde Suç ve Ceza var, son sayfalardayım, bitmek üzere. İkinci kez okuyorum, tüylerim ürpererek. Raskolnikov beni her seferinde çok etkiliyor. Dünyada yazılmış en iyi metindir benim gözümde. Üzerine uzun uzun konuşmak gerekir elbet, belki bir gün başka bir yazıda. 

İçerisinde yer almak, çalışmak istediğim bir okuldan görüşme teklifi aldım demiştim bir önceki yazımda. Görüşmeyi gerçekleştirdik, kampüsten içeri girdiğimde kendimi bir tuhaf hissettim. Çalışmaya ilk başladığım ve iki senemi geçirdiğim okula çok yakındı, o zamanki acemi hallerim geldi aklıma. O yoldan kaç kere geçmiş olduğum... Seneler sonra bir daha oralardaydım, uzun uzun yürüdüm. 

Görüşmem tam bir saat sürdü, güzel bir görüşmeydi. Çıktığımda kendimi çok ferah hissettim. Bir ay içinde olumlu ya da olumsuz geri döneceklerini söylediler. Nedense içimden bir ses bu okulda olmam gerektiğini söylüyor. Şartların pozitifliğini bir yana bıraktığımda, gerçek anlamda içinde yer almak istediğim bir okul. Kabul alırsam hayatım bir ölçüde güzelleşebilir, yaşama tutunma isteğim artabilir, yeni bir güneş doğabilir diye düşünüyorum. Neden bu kadar heyecanlıyım ona da anlam veremiyorum, genelde heyecanlı hissetmem çünkü. Görüşme sırasında da epey heyecanlıydım, bana uzattıkları suyu ellerim titreyerek içtim. 

Yeni bir semte taşınmak, şartlarımızın iyileşmesi, bu rutubetli eve veda etmek hem bana hem de anneme iyi gelecektir. Yeni bir dönüm noktası gibi bir şey benim için. Elbette çok da umutlanmamak gerekir, olmaya da bilir. Nitekim altı yıllık bir meslek hayatım var, daha yolun başında sayılırım. Daha deneyimli adaylar çıkabilir karşılarına, daha iyi çalışmalar gerçekleştirenler. Hal böyle olursa kabul etmekten başka çare yok, kısmet değilmiş derim. Ama içten içe de üzülürüm biliyorum, şu an için bekleme aşamasındayım. Umuyorum ki bir ayı bulmadan bir şekilde bana geri dönüş yaparlar, yeni bir adım atmam için böyle bir fırsata ihtiyacım var. Bunu yürekten hissediyorum, kendime iyilikler ve güzellikler diliyorum. Tabii ki sizlere de, güneşimiz bol olsun. 

2 yorum:

Furkan YETEK dedi ki...

İnşaallah tez vakitte güzel haber alırsınız...Paylaşımlarınızı keyifle takip etmeye çalışıyorum, daima yazarsınız inşaallah. Sabırla dirayetle :)...Selam ve Dua ile...

Beyaz Çiklet dedi ki...

Furkan YETEK ;)

Güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim, sevgiyle kalın :)