19 Ocak 2019 Cumartesi

Vefa

Bugün kendime çok güzel bir program yaptım. Hava da güzeldi, sıcacık bir kış günüydü. Sirkeci Garı'ndan Beyazıt'a kadar yürüdüm. Caferağa Medresesi'nde sade türk kahvemi içtikten sonra yolculuğuma devam ettim. İlk durağım İletişim Yayınları oldu, Dostoyevski külliyatını tamamlamaya karar verdim ve Delikanlı'yı aldım. Ardından Cağaloğlu'ndaki Ana Kitabevini gezdim, en sevdiğim yerlerden biri. 

Yürüyerek Vefa'ya indim ve bir boza içtim. Hemen ardından da çam kokulu tarihi Medrese gazozundan aldım. Gazozumu içerek Süleymaniye'ye doğru yol aldım. Oradan da yürüyerek sahile indim ve Kadıköy'e geçtim. Yemek yedim ve güzel bir filtre kahve içerek eve geri döndüm. 

Bir dönem boyunca en keyif aldığım gündü diyebilirim, ilk kez yapılacak hiçbir işi düşünmeden zihin rahatlığı ile gezdim, sokaklardaki kediler ile oynadım. Derin derin nefesler çektim içime, güneşe doğru. Pek iyi geldi bana bu gezi, yarın da notlarımı düzenlemeye başlayıp kitabımı okurum. 

Güzel bir kış gününden selamlar olsun. 

3 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

Çok mutlu oldum senin adına sevgili Beyaz,hava da gerçekten harikaydı iki gündür tarihi yarımada ve vapur keyfi için mükemmel bir hava! Planlarını uygulayabildiğin uygularken de her anının tadına varabildiğin güzel bir tatil diliyorum sana.Bol enerji dolu,taze bir başlangıç olsun bu birikimlerin yeni döneme!

Sevgiyle..

Kim Bilir dedi ki...

Gerçekten harika. Önümüz de bahar ve yaz tatili de var. Sanırım hayat biraz bize de nazik davranacak. Ne dersin :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr. eamer ;)

Çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için. Hepimiz adına güzel bir yarı dönem olsun :)

Kim Bilir ;)

Bahar tatilim yok lakin yaz tatilini sabır ve heyecanla bekliyor olacağım. Belki de nazik davranır bu sefer, kim bilir? :)