6 Mayıs 2016 Cuma

Eurovision 2016 Favorilerim














Yıllık uluslararası bayramım Eurovision şarkı yarışmasının ilk yarı finaline çok az bir zaman kaldı. Tabii ki aylardır devam eden şarkı dinleme, değerlendirme aşamam da son noktasına geldi. Hal böyle olunca ilk dördümü de belirlemiş bulunmaktayım.

Listemin başında Fransa var. Kesinlikle bu yıl birinciliği hak ediyor. Çok çekişmeli bir yarış olacağa benziyor. Oyların Fransa ve Rusya arasında gidip geleceğini düşünüyorum. Umarım Fransa yarışmayı kazanır. İkinci sıramda Estonya var. Estonya favoriler arasında gösterilmiyor ne yazık ki. Lakin ben şarkıyı çok beğendim. Finale kalması güç gibi duruyor son tabloya bakıldığında. Buna rağmen Estonya ikinci sırama yerleşiyor. Üçüncü sıramda ise Hollanda var. Hollanda'nın finale çıkacağını düşünüyorum lakin muhtemelen iyi bir sıralama alamayacak. Hiç önemli değil, şarkı çok kaliteli. Son olarak dördüncü sıramda Hırvatistan yer alıyor. İyi bir derece alacak gibi duruyor. Hak ediyor da. 

İlk yarı finale ve tabii ki finale az kala heyecan dorukta. Sabırla bekliyoruz efendim. 

Hiç yorum yok: