18 Haziran 2015 Perşembe

Tooji: The Father Project













Tooji'yi Eurovision 2012 şarkı yarışmasından tanıyoruz. Stay isimli şarkısı ile Norveç adına katılmıştı yarışmaya. Talihsiz bir şekilde yarışmayı yedi puan alarak sonuncu tamamladı. Lakin bugün Norveç'e dönüp baktığımızda Tooji'nin sağlam adımlarla ilerlediğini görüyoruz. Son şarkısı The Father Project'i çok beğendim. Klibini ise anlatmadan edemeyeceğim.

Bir kilise, bir rahip ve kiliseye gelmiş olan insanlar. Rahibin konuştuğu sırada kilise kapısı aralanıyor ve kapıda Tooji beliriyor. Rahibin sevgilisi. Rahip önce onu içeri almak istemiyor lakin Tooji içeri giriyor ve ikisi kilisinenin ortasında, sunağın önünde çırılçıplak sevişiyorlar. Ben böylesine cesur bir klip izlememiştim daha önce. Tooji'yi çok ama çok tebrik ediyorum. Hem bu cesur klip için, hem de iki hafta önce eşcinsel hakları ile ilgili konuşmalarının yer aldığı ve eşcinsel olduğunu söylediği video için. Cesaretinden ve desteğinden ötürü canı gönülden kutluyorum Tooji'yi. 

Hiç yorum yok: