10 Haziran 2015 Çarşamba

Okul Bitiyor

Sene sonuna geliyoruz. Kocaman bir eğitim ve öğretim yılını da tamamlamak üzereyiz. Yavrucanları bir bir memleketlerine uğurluyoruz. Benim hayatımda ise epey köklü değişiklikler oldu. İki yıldır çalıştığım okuldan ayrılıyorum. Yeni bir okul ve yeni öğrenciler beni bekliyor. 

Yeni okulum için yeni bir eve çıkmam gerekiyor. Bu sefer annemi de yanıma getireceğim memleketten. İki yıl ayrı gayrı durduk, bir dünya üzücü olay yaşadık. Artık birlikte olmanın vakti geldi. Yeni okuluma yakın güzel de bir ev buldum küçüğünden. Eğer aksilik çıkmaz ise bir iki güne evi tutacağım. Eşyalı bir ev olsun istedik, memleketteki evimizden eşya getirmek epey yorucu olacaktı çünkü. Evi tuttuktan sonra da eşyalarımı götürüp yavaş yavaş yerleşirim artık. 

Şimdilik böyle sevgili dümbük. Okul bitiyor, yeni ev telaşı ve yeni iş telaşı hepsi bir arada. Bir yandan da tez konuma karar verip önerimi teslim etmem gerekiyor. Bir de ufak bir ameliyatlık durumum var. Hayat peşimi hiç bırakmıyor. 

Sabaha karşı yavrularımı hava limanından memleketlerine de gönderdim mi bir oh çekeceğim, hatta kendime en pahalı kahvelerden birini ısmarlayacağım. Yeni bir gün, hadi rast gele. 

Hiç yorum yok: