31 Ekim 2014 Cuma

Mavi












Gazetelerin müzik eklerinden birinde rastlamıştım Mavi'ye.Avukattı yanılmıyorsam.Belki de kendi hayatı için büyük bir değişikliğe imza atarak müzik yapmaya karar verdi.Ardından şarkılarını dinlemeye başladım.Yine Aynı Hikaye,Kaptan,Bütün Şehir Rüyada,Yakışmaz Bana ve diğer şarkıları.Çok naif geliyor bana ezgisi,duruşu,gülüşü.

Müzik piyasasının içinde sessiz sakin ilerliyor.En çok da gözlerindeki samimiyet etkiledi beni.Mavi gözleri epey derin,iyilikle dolu bakıyor.Son çalışması Bir Kış Masalı çok güzel olmuş.Klibi de son dönemlerde izlediğim en iyi kliplerden biri.İçime ışık doluyor Mavi'yi dinleyince.

Bu geceki misafirim tam da kendisi.Sesi ile odama konuk oldu.Hoş geldi.

1 yorum:

Shehzad Traumer dedi ki...

Chefchaouen.. Mavi şehir,gerçekten büyüleyici. Şarkı da güzeldi :)