28 Ekim 2014 Salı

Kuyu Kazmaca

Mezun olalı neredeyse bir buçuk sene oldu.Bir buçuk senedir de aynı kurumda çalışıyorum.Özel sektörde.Öğretmenim.Nasıl desem bilmiyorum.Hayatın gerçeklerini tokat gibi öğrendim,çalışmaya başlamamla birlikte.Sanıyordum ki,siz hakkaniyetli olduğunuz sürece hakkınızı alırsınız.Okumuş insanlar nihayetinde hepsi,duyarlı olurlar diye düşünüyordum.Ama şu ana kadar zerresini görebilmiş değilim.Kendimi çocuklara ve işime vermesem tam anlamıyla bir entrika yumağı ile örülüp gideceğim.

Şaşılacak şey,herkes birbirini şikayet ediyor,birbirinin ayağını kaydırmaya çalışıyor.Yahu aynı pozisyonda çalışıyoruz üstelik biz eğitimciyiz.Şu bir buçuk sene içinde görmediğim kalmadı.Emekliliği gelmiş,görmüş geçirmiş insan bile aynı şekilde davranıyor.Herkes kendi çıkarını koruma peşinde.Bunu yaparken de zarar veriyorlar.Dönen entrikalara şahit oldukça ağzım açık kalıyor.

Sanırım hangi sektör olursa olsun bu durum aynı.Çocukların masumiyeti,kızgınlığınızı unutturan neşeleri de olmasa yapılacak iş değil yani.

Alın yahu bütün dünya sizin olsun.Ama çocukları rahat bırakın,masumiyetleri ziyan olmasın.

2 yorum:

O Gay Ben de dedi ki...

Her yerde aynı her yerde. Bir de şöyle bir durum var iş bulana kadar "abi maaşım yatsın karnım doysun yeter" diyen birisi işi bulup biraz da kanı bitlenince "lan bu işide mi biz yapacağız" "şuna bak sabaj akşam yatıyor" "maaşım az" "öff yarında iş var dimi" demeye başlıyor falan.

Beyaz Çiklet dedi ki...

O Gay Ben de ;)

Evet tahmin ediyorum her sektör için böyle olduğunu.Özellikle eğitim sektöründe böyle şeylerin olması fazlası ile üzücü ne yazık ki.