21 Temmuz 2014 Pazartesi

Koza Kelebeği Bilmez



















Robin Sharma'yı meşhur kitabı Ferrarisini Satan Bilge ile tanıdım.Okuduğumda henüz bir lise öğrencisiydim.Severek okuduğumu hatırlıyorum.Belki de ilk kez böylesi öğretileri okumaya başlamıştım.

Bugün İstanbul'dan dönmeden önce biraz ikinci el kitapçılara göz atayım dedim.Gözüme ilişen ilk kitap Koza Kelebeği Bilmez oldu.Kitabı aldım.Otobüse bindiğimde kitabı okumaya başlamak için çantamdan çıkardım.Kapağını açmam ile birlikte tüylerim diken diken oldu.

Kitabın kapağında şöyle yazıyordu : "Sevgili oğlum Can'a ömür boyu mutluluklar dilerim.Seni çok seviyoruz.Baban."

Elbette çok duygulandım,tam da bu bir tesadüf mü derken değer verdiğim,sevdiğim bir arkadaşım bunun bir mesaj olduğunu söyledi.Öznemiz,nesnemiz daha doğrusu tümden fiiliyatımız kitabın adına da ne kadar uygun oysa.Koza kelebeği bilmez.Baba oğlunu bilmez,tanımaz.

Bir tesadüf müydü yoksa bir mesaj mıydı bilemiyorum.Lakin etkileyici bir anı olarak hafızamda yer etti.

Hiç yorum yok: