16 Şubat 2014 Pazar

Bitmemiş Tango













Ferzan Özpetek'in değerli filmi Bir Ömür Yetmez'in film müzikleri arasında da yer alan bir şarkı Bitmemiş Tango.Sözleri Yıldırım Türker'e,müziği de Sezen Aksu'ya ait.Şarkı,Işın Karaca'nın Anadilim Aşk adlı albümünde yer alıyor.Çok güzel seslendirmiş şarkıyı kendisi.

Zaten Ferzan Özpetek filmlerini izliyorsanız,fonda Sezen Aksu'nun dokunuşları olan bir şarkı duymamanız imkansız.Dinlerken aklıma geldi,paylaşmak istedim sözlerini.

solgun efendim
ayılttınız hayattan beni
yalnız bir kızdım
öksüz yıldızdım
çarpıp gittiniz
hala aralık kapım karanlığa
dalgın efendim
dargın efendim

yansaydık ah keşke
daha ilk adımda
keşke ölüme değil
aşka inansaydık
eşlik edecektiniz
tek kişilik dansıma
terinizi sildiğim mendil kaldı
sizden bana

mızıkçılık ettiniz yarim
erken kaçıp gittiniz heyhat
size kırgınım hala
lakin yokluğunuzda çok zor hayat

Hiç yorum yok: