19 Nisan 2013 Cuma

Still Into You


Paramore'un yeni şarkısı ve videosu için yapılan yorumlara üzüldüm açıkçası.Bir tartışmadır sürüyor grup pop müziğe doğru mu kayıyor diye ? Ancak sıkı bir Paramore sever olarak böyle olduğunu düşünmüyorum.İlk çıktıklarından beri takip ettiğim bir grup Paramore.

Yakın zamanda Farro kardeşler gruptan ayrıldıklarını açıklamışlardı.Onların grupta olması Paramore'a daha fazla güç verecekti,bunun farkındayım.Farro kardeşleri çok özlüyorum.
Ancak Paramore'un kendi rock çizgisinden çıktığını da düşünmüyorum."Still Into You" pop soundlu bir şarkı ancak çok da eğlenceli bir şarkı.Bence şarkıyı eleştireceğimize şarkının tadını çıkarmalıyız.Gün içinde sürekli dinliyorum özellikle güneşli havalarda dışarıda,okulda.Ve beni mutlu ediyor.Klibin de gayet eğlenceli olduğunu düşünüyorum.

Zaten albümün geneline baktığımızda rock altyapılı bir albüm olduğunu görmekteyiz.
İlk single "Now" ile bu gayet ortada.
Bence sıkıntı yok Paramore hala bildiğimiz Paramore.

Bu arada Farro kardeşler yeni bir grup oluşumu içindeler.Grubun ismi "Novel American." Yeni çalışmalarını heyecanla bekliyorum.

Hiç yorum yok: