28 Nisan 2013 Pazar

Kalbimdeki Deniz


Şaşılacak şey şu sevda.Bir gece ağlarken bulur insan kendini.Der ki içimde bir şeyler var garipten,gaiplikten.Dumanı tüten,soğukken birden ısınıveren.Tıpkı bir demlik çay,kavrulmuş bir helva.Kar soğuğunu kuzine külüne döndüren,ekmek gibi içimde pişen.Tarif edilemiyor işte,içinde binbir anlam,binbir his.

Bir insan her daim neşeli olabilir mi ? Bir insanın gözlerinin içi nasıl hep gülebilir ? Kaç insan günün yirmi dört saati boyunca gülebilir ? Kaç insan elinizi sıkıca tutar şu dünyada.
Benim de elimden tutan biri var.

Yıllardır gülümsüyor nispet yapar gibi suratıma suratıma.Edepsiz mi edepsiz.Akıllı mı akıllı.
Dedi ki bana bir gün : "Gel işte benimle.Senin sevdan da,adın da,hayatın da bende.Tuttum sonra elinden.Dedim ki,bırakmayacaksın ama bu eli.Psikopatım ben,sorunlu bir geçmişim var.Aman sen de dedi,dinle şu şarkıyı ! 
"Sevdamı saklıyor kalbimdeki deniz.."
Senin yerin benim içim,her şeyim.
Neyse uzatma lafı karnım acıktı benim.Dürüm yiyelim şurada,hadi."

Böyle biri işte.
Mutluluk ve şans mı ?
Her ikisine de sahibim
İyi ki varsın şebelek.

Eğer gönüllerde sevgiye yer yoksa
Aşktan söz etmeyi bırak dalgalara
Bir çivit mavisi renkle yazılsın
Sen,ben,hikayemiz,bu kara sevda

İncesaz

2 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

o kadar benzer ki aşkı bulmamız beyaz,çokça sevindim senin adına bence bizler(daha çocukken büyüyenler) en çok mutluluğu hakedenleriz;biraz bencilce belki ama evet öyle:)

elimizi bırakmasınlar ki,başka yüreklere de dokunsun ellerimiz

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr.eamer ;)

Ne de güzel söylemişsin,varsın biraz bencilce olsun ne olacak ya :) Bırakmasınlar,zaten bırakmazlar da.Bir ömür mutluluk yanımızda olsun :)