23 Nisan 2013 Salı

Çocuk Mutluluğu

Bugün bir dernek ile birlikte şehir hatları vapurundaydım.İstanbul'un dezavantajlı bölgelerinden gelen,kimi hiç deniz görmemiş çocuklar ile birlikte vapur turu ve eğlenceli etkinlikler yaptık.Miniklere bir bir İstanbul'un önemli ve korunması gereken tarihi binalarını,sembollerini tanıttık.Ardından parmak boyaları ellerine aldılar ve birbirlerinin yüzlerini,her yerini boyadılar.Kendilerine dağıtılan hediyeleri açtılar,çok mutlu oldular.Kumanyalarını yediler,karınlarını doyurdular.Çöpleri denize atmamayı,neleri geri dönüşüm kutusuna atmaları gerektiğini öğrendiler.

Beni mutlu eden tarafı ise onlara abilik yaptığım için çok mutlu olmaları.
Bana hayatlarında geçirdikleri en mutlu günün bugün olduğunu söylediler ve defalarca teşekkür ettiler.Gitmek üzerelerken yüzlerinde kocaman bir gülümseme vardı.

Sanırım bugün dünyanın en mutlu insanlarından biri de benim.Çünkü onların mutluluğuna dokunabildim.

Hiç yorum yok: