28 Ekim 2012 Pazar

Karla Kaplı

"Denizi gördüğümde mutlu oluyorum ama dağlar beni daha çok heyecanlandırıyor" der Cemal Şan bir röportajında.
Acı'yı izledim yine.Ülkemizde yapılmış en iyi işlerden biridir benim gözümde.Erol Demiröz ve Nesrin Cavadzade'yi hayranlıkla izliyorum her defasında.

Karlarla kaplı,terk edilmiş bir dağ köyünde tek başına yaşamak.
Gitmek istiyorum hep beyaz örtülü bir dağ şehrine.Kimi zaman dua ediyorum uzak bir yere atanayım diye.

Bayramda bir ev ziyaretimiz sırasında dindar teyzeler ve ailelerin bir konuşmasına şahit oldum.Bir avukat kız varmış,akrabaları olurmuş.Çok kazanıyormuş,acımıyormuş kimseye.Helal olsunmuş daha yeni yüz küsür milyarlık araba almış.Özel üniversitede parasıyla okumuş bu hanımkız.Pek akıllıymış,karun kadar zengin olmuş.Vicdanım yok benim dermiş,aferinmiş ona.

Evimizden dışarı çıkmadığım için bilmem.Cidden bu kadar vahim mi durumumuz ? Dinimiz,imanımız çoktan para olmuş haberim mi yokmuş ? Üzüldüm hallerine,halimize.

Oysa hep hayalim işte karlarla kaplı bir dağ köyünde öğrencilerimle birlikte sadece sevgiyle yaşamak.Onun soğuğunda donup onunla ısınmak.
Bir demlik çaydan öte mutluluğu ne yapayım ki.

Çok insansız yer her zaman güzeldir.
Biz kaybetmeyelim gönül zenginliğimizi.
Unutma hayat,karla kaplı bir dağ köyü.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Küçücük tertemiz hayallerimiz olduğu sürece paranın varlığı işlemeyecek içimize..

Beyaz Çiklet dedi ki...

Ozan Oral ;)

Tüm benliğimle bunu umuyorum,böyle olmalı.