22 Ekim 2012 Pazartesi

Hatır

Kısa bir yolculuğun ardından bayram tatili için eve geldim.Yorgundum.Zihnim,bedenim hepsi bir köşeye çekilmek istediler hemen.Romanlarımı yerleştirdim kütüphaneme.Sahaftan aldığım eski türk filmlerini de masamın bir ucuna koydum.Birinin ismi "O Kadın" diğeri ise "Urfa-İstanbul."

Bu aralar sürekli Hüsnü Arkan dinliyorum.Mino'dan sonra Menekşeler,Atlar ve Oburlara başladım.Ekmeğim,suyum,hüznüm,gözyaşlarım hepsi Hüsnü Arkan şu sıralar.Belki baharın yitişidir sebebi ya da hepsi içe dönüş hali.

Bir de siyah bir çerçeve aldım kendime.Bazen kitaplarımın üzerine koyup,masa lambamı açıp dakikalarca ona bakıyorum.Bazen de gözümde,ciğer yerken.Televizyona amaçsızca bakarken.Kocaman gözlüklerim var artık minik gözlerimin üzerinde.

Fark ediyorum da hayatta içerlenmediğim,içimden çıkarmadığım tek şey yalnızlığım.Her daim her yerde yalnız olmayı tercih ediyorum.Mutluluğumu ve yaratıcılığımı onunla paylaşıp her yaptığımdan kendime pay biçiyorum.Her dediğine inanıp koyu sohbetler ediyorum onunla.

Bir gün daha fazla hatırlamayı,hatırlanmayı istiyorum.
Belki de Mino gibi yaşamak isterdim.Bilmiyorum.
Hatırlanmak güzel olurdu.

Hiç yorum yok: