23 Ocak 2010 Cumartesi

Mutlu İnsanlar Ülkesi


Periler dünyası,hayallerimin kare ası

Sırılsıklam rüyalarla,hayal kitabım yanımda
Başım sıkışmış tırabzanlara
Bakıyorum,düşlüyorum saçmalaya saçmalaya
Bir varmış bir yokmuş
Ekinler kokmuş,hayat bokmuş
Ama mutlu insanlar ülkesi varmış
Mış da mış

Sahiden mutluymuş
Bir çocuk,gençten biri
Bir gün bu ülkeye ayak basmış
Şehrin göbeğine bir kuyu kazmış
Kazmış da kazmış
İçine ülkenin tüm kötülüklerini
kütüklerini,riyalarını atmış
üzerini kapatmış bir de bekçi koymuş

her yer suymuş,mezar açılmış
kötülükler çalınmış,genç şaşırmış
kim çalmış,aratmış bulamamış

hayat bir hiper tansiyon
garip,özlü bir aksiyon
sulu gözlü bir akordiyon

gel zaman git zaman
zaman gelmemiş,zaman gitmemiş
fakat iyiliğin kendisi gelmiş
bir itiraf eylemiş
kötülüğe iltifat etmiş
ben çıkardım onu kuyudan demiş
yasak yemişi yemiş
kötülük olmadan ben neye yararım
ki demiş
halkı yarmış geçmiş
mutluluklar ülkesi mi?elbet mutluluğuna devam etmiş
Bekçi mi?
Bir daha ortalıklarda görülmemiş.

Fasa fiso,spor ayakkabılarını aldık da geldik.Yolda yürüyen kızların bana bakması annemin çok hoşuna gitti.Biri bakarken düşüyordu sanırım:D Karlı burası,vee fonda elbet Paramore,insanın canı nasıl yiyecek çekerse benim canım da Hayley çekiyor ya,turuncum benim,yirim seni..Bi de kendini olgun bir meyve sanıp da gizli yollarla millete yani bana laf sokmaya çalışan absürtler yok mu,güldüm yine ya:D

Dostum Bill,yeni tarzını beğendim,süüpersiniz siz:)Kulaklık da aldım her ne kadar dandik de olsa.Koca bi cips aldım akşam kuzenlerle yerim artık,çikolata yedim bir de muz yedim.Yurtta meyvesizlikten hastalıktan kurtulamamıştım fena olmadı hani:)Annemi çok özlemişim ya,koynunda yattım azcıkın,kazık velet:D

Haa,bir de dengesizliğimden cevap kağıdı yerine soru kağıdına sorunun cevabını yazdığım Sosyoloji sınavından geçmişim.Ohh.Oh my got:)

Hiç yorum yok: