4 Ocak 2010 Pazartesi

Dünya Sihiri Bu,Hadi Durma!Sihirlen Sen De



Blog blog ben napıyorum hiç sorduğun yok iyice unuttun beni,fakat ben bir çeşit ortaya karışık hiperasosyal bir iyilik meleği olduğum için sana kızmıyorum,kızmam kendimedir...
Ben ne yapıyorum,haftaya finallerim var benim.Final çalışacağım yani hayatımda ilk defa.Çok zor bir hadise olduğu konusunda kritik duyumlar aldım.Bir dersimiz var Sosyal Psikoloji,sorma çok gıcık hiç sevemedim.Ezberci eğitimin içine tükürüyorum çok pardon :)
Kendimi sanata verdim ben.Dansı jet hızıyla bıraktım.Yemedi vallahi.Şimdilerde gitar çalmaya çalışıyorum.Onun da kurs ücretini ödemiyorum atılmam yakındır.Zaten Allah'ın belasını vermesini istediğim devlet amcalar bana burs yerine krediyi uygun gördüler.Ben de münasip şeyler uygun görüyorum onlara.Hele bir mesleğimde olgunlaşayım,daha çocuğum ya..
Turuncu dünyam böyle işte,Hayley'in saçları kadar turuncuyum,japon balıkları gibiyim...
Tabiyki her zamanki gibi arayış içindeyim,fakat ne arayışı içinde olduğumu söyleyemem.İnsanın kendi içinde sırları vardır,bilirsin...
Vallahi keyfim yerinde,anne özlemi hariç elbette ki..
Şunu anladım ki hayatta her zaman iyi olmak işe yarıyor,kendi çapımda üçgen vücutsuz temiz bir yaratığım yahu:))
Ne anlatsam ki başka sana,ilişki manyakları gibi her haltı ve özelimi sana ahval etmek istemiyorum,elaleme ne benim özel hayatımdan dimi ama(yakında kiminle yattıklarını bile yazacaklar vallahi)bu konuyu geçiyorum,ilişik milişik...
İlk sınavlarım çok iyi geldi,kendimi öveyim biraz.Barajın altında not yok.Tabi bunu gören bir grup insan tayfası benden uzaklaştıysa da soğuk nevala halimi korumaya kararlıyım,çalışın sizin de olsun(amma büyük laf ettik ha)
Kıkırdak hayallerden uzağım,yanımdaki de şeyini kaşımasa olmaz,terbiyesiz!:)
Böyle işte ya,gidiyorum ben hadi,internet parayla bedava mı sandın:)

Severim seni bilirsin,hadi çok öptüm:)
rababababba:)

Dünyanın sihiri bu
hadi durma sihirlen sen de

3 yorum:

MOMOL dedi ki...

farklı bir tat aldım yazıdan :) özlemişim yazılarını ciklet arayı çok açma :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

teşekkür ederim Momol;)
ben de çok özledim sorma yahu!
Arayı açmamaya çalışıcam söz,hele bir yaz gelsin o zaman hareketlenir blog alemi:))

Adsız dedi ki...

bı an aska geldım.her yazının altna yorum yazmak geldı ıcımden:) bnde ılk donemı arayıslr ıcınde gecrdm hep.2.donem tenıse we gıtar kursuna baslamaya karar werdm.baska kararlr da werdm ama 'anlarsın ya,ozel bıraz:)' ınsan hep zor zamanlrda kolay ınanır,baglanır ya,acısı o kadar kolay gecmıo nedense.bıde ıcıne kapanma ınsnlrla ıletısım halınde ol lafına da ınancım sıfırrr artk.tam aksıne kotu zmanlrmda ııce ıcıme kapanıcm eskısı gbı we ıılesene kadar da acılmıcam.nese ya,hırslandım,sinirlendım bıan.hoşçkll.. feray.