8 Kasım 2008 Cumartesi

Çikletten Patlaklar



Reklam da yaptım ama neyse:)

Cuma günleri valiz hazırlamak gibi Cuma günleri seninle ilkbahar gibi…Cumadan geçtik Cumartesiyi yaşadığımız şu dakikalarda yine ben…Bugün ilk kez düşünmeden şöyle aklımda ne varsa yazayım dedim ve yepyeni haberlerle geldim.

Sınıfımızda adet oldu.Herkes bir şeyler yapıp evinden getiriyor.Bizim sınıf sağ olsun hiç aç bırakmıyor midemizi.Efendim patatesli kekinden,yoğurtlu havuçlara,makarnalardan,kısırlara…Daha bir çok yeyip de saymayı unuttuğum şey.Eski sınıf öğretmenimiz ve yeni sınıf öğretmenimizle bir aksilik çıkmazsa pazartesi günü öğlen arası sınıfta buluşuyoruz ve yemekleri yeyip muhabbet ediyoruz.Dokuzuncu sınıfın başlarında asla hatırlamam dediğim lise hayatını sanırım unutamayacağım.


Liseli modundaki havamdan ışınlanıp Show TV ana haber bültenine pardon;) yazıma geri dönüyorum.Sanırım şanslı günlerimden bir tanesini daha yaşıyorum.Biraz sıkıcı geçen bir dershane programının ardından çarşılarda dolaşmaya başladım Nazi(arki diyenlere inat arkadaşım) ile birlikte.Önce milyoncuya gittik,başlıca uğrak yerimiz.Sonra bana hırka bakmak için beş on tane dükkan dolaşmak zorunda kaldık.Sonunda istediğim gibi bir şey buldum.Malum Yeditepe’ye gezi var,her zamanki gibi eşofman ve tişörtle gitmek olmaz sanırım.Beni seven böyle sevsin diyeceğim ama millet bir yerden sonra haklı doğal olarak.Bu arada gene kendimi övüyorum ama ne yapayım bir insanın yazmaktan başka bir meziyeti olmayınca bunlarla avutuyor,döndürüyor kendini yaşam çarklarında,joker gelene kadar:)Efem,il çapında düzenlenen Atatürk ve Çağdaşlaşma konulu kompozisyon yarışmasında birinci olmuşum maşallah:)Ehh hediye verdikleri kalemde olsa mükafatlandırılmak güzel bir şey tabi:)


Artık duş alıp Almanca sınavına çalışmam lazım yoksa kötü geçeceğine eminim.Çiklet gene Beyazlar içinde gider;)



5 yorum:

ŞAHMARAN dedi ki...

tebrikler :D

sufi dedi ki...

Tebrikler çikletçim."Atatürk ve çağdaşlaşma"yazını biz de okumak isteriz.Seni ve markalı markasız hiçbir kıyafetini görmeden de, yazılarından seven blog aleminden sevgiler.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Salih;
Teşekkür ederim,)
Sufi;
İnşallah buraya da koyarım yazımı...Yine güzel sözlerinle mutlu ettin beni.Benden de sevgiler;)

Markasız Çiklet;)

pRncfRn dedi ki...

Tebrik ederim, umarım sınavın da iyi geçer, çalış bakalım sözelci :pp

Beyaz Çiklet dedi ki...

Sağol prncfrn;
İnşallah iyi geçer:)