5 Nisan 2015 Pazar

Paten Pazarı

Bu Pazar günü çocukluğuma geri döndüm. Okulda çocuklar ile eğlenceli bir hafta sonu geçirdik. Bir paten furyası baş gösterdi. Havaların da ısınması ile birlikte, patenini alan okul bahçesine, spor sahalarına gitmeye başladı. Ben de küçükken epey paten kaymıştım.

Henüz yedi sekiz yaşlarında iken, mor siyah renkli patenimle saatlerce kaydığımı, annemin işten dönüş vakitlerini beklediğimi hatırlıyorum. Lise yıllarımdan beri kullanmamıştım, eski patenlerimi de mahalledeki bir afacana hediye ettiğimizi hatırlıyorum.

Çocuklar, hocam siz de denemek ister misiniz deyince aldım bir tanesinin patenlerini ve kendimi rüzgara bıraktım. Çok mutlu etti beni. Hemen internetten güzel bir paten seçip sipariş verdim. 

Şimdi yeniden çocukluk heyecanı içerisindeyim. Hemen gelsin de paten kaymaya başlayayım. 

2 yorum:

Manolya Özkan dedi ki...

Merhaba benim böyle bir etkinliğim var katılır ve duyurursanız çok sevinirim =)
http://manolyadan.blogspot.com.tr/2015/04/kitap-okuma-etkinligi.html

Cadde Paten dedi ki...

Ülkemizde son zamanlarda büyük aşama kaydeden Buz Pateni, Buz Hokeyi, Tekerlekli Paten konusunda uzmanlaşmış yaklaşık 21 yıldır
büyük bir özveri ile sporcu ve antrenörlük hayatına İstanbul Buz Sporları Kulübü' nde devam eden, aynı zamanda ülkemizde bir çok tesiste
başarı ile görev almış firma kurucumuz Necati DEMİREL' in oynadığı takımlar, başarıları, eğitim verdiği okullar ile ilgili bazı bilgileri siz değerli
paten severler ile paylaşıyoruz.

21 yılı aşkın süredir Türkiye genelinde bireylere, okullara, özel kurumlara ve spor kulüplerine bir çok branşta ürün tedariki sağlamaktayız. Geniş
ve farklı ürün seçenekleri, garantili satış, yenilikçi ve profesyonel hizmet mantığı ile müşteri memnuniyeti sağlayarak bilgi, beceri ve her bütçeye
uygun ürün seçenekleri ile sektörde büyümeyi hedefliyoruz.

Amacımız, sporun içinden gelen bir firma olarak yeni ürünleri dünya ile aynı anda Türkiye' ye getiren strateji ortaklarımız, iş ortaklarımız ve distribütörlerimiz
vasıtası ile müşterilerimize, iş ortaklarımıza, spor severlere ve tüm paten severlere en üst düzeyde hizmet vererek bu güzel spora katkıda bulunmaktır.