10 Eylül 2014 Çarşamba

Kozmik Alem

Yıllardan 1998.Henüz yedi yaşındayım.Gülay bir Sevi Masalı adlı albümünü çıkarmış.Tabii o zamanlar Gülay dinlediğimi zannetmiyorum.Aradan birkaç yıl sonra annem Gülay'ın kasedini almış.Yeni teybimizde dinleyip duruyoruz.Derken bir şarkı çalıyor Kozmik Alem diye.İşte orada takılıp kalıyorum.Sözlerini o zamanlar anlamıyorum ama şarkıya hakikaten mest oluyorum,defalarca defalarca dinliyorum.

Şimdi internetten sorgulattığımda şarkı hakkında pek az bilgi var,yok denecek kadar az.Tam bir sigaralık,içkilik,gece vakti şarkısı.Sözlerinden bir kısmı şöyle ;

ah imgesel dünya
mest oldum kozmik aleme
kaybettim canı risk-i cambazhanede...

2 yorum:

Deola dedi ki...

Sonunda eski kasetlerimde buldum şarkıyı. Teşekkürler güzel hatırlatma için.

Beyaz Çiklet dedi ki...

ne demek ;) ben de tekrardan hatırlamış oldum .