18 Haziran 2014 Çarşamba

Lacey Sturm














Lacey Sturm,hayatımda özel bir yere sahip.Flyleaf ile birlikte sürdürdüğü yolculuk benim de büyümeme yardımcı olmuştu.Lise yıllarımdan beri dinlerim.Zorluklarla dolu bir yaşamı sırtlamıştır Lacey.Mutluluğu gerçekten hak eden insanlardan biri.Yakından tanımıyorum evet,lakin bazı insanların iyiliği,samimiyeti yüzlerine yansır.Lacey onlardan biri.
Flyleaf ile yollarını ayırdığında üzüldüm fakat böylesi Lacey için daha doğru olacak gibiydi.Bir oğlu oldu.Onu büyütecekti.

Onu büyütüyor.Belki de şu an onu uyutuyordur.Bir elinde İncil,şükürler ederek.
Bazen onun huzurlu hayatını düşünüyorum,bizim de hayatımızın huzura ereceğini düşlüyorum.Mercy Tree adlı şarkısını uzun uzun dinliyorum.Dua ediyorum,şükür ediyorum.Bir yerde sesimi duyan biri olduğuna inanıyorum.Her şeyin düzeleceğine inanıyorum.
Lacey de yanımda...

Sevdiklerinizin yanında olun.

Hiç yorum yok: