18 Mart 2013 Pazartesi

Masa


Melis Danişmend'in ikinci albümü Biraz Gülmek İstiyordum'un ilk klibi "Masa" adlı şarkıya çekildi.Yönetmen Evren Arasıl.Ve ben klibi çok beğendim.Özellikle Melis Danişmend'in elbisesi ve saçları çok güzel olmuş.

Yeni albümde en beğendiğim şarkılardan biri Masa,beni hüzünlendiriyor.Ben Melis Danişmend şarkılarında hüznü ve neşeyi aynı anda hissediyorum,bir yandan ağlamaklıyken bir yandan da güneş vuruyor yüzüme.İşte öyle güzel bir parça Masa.

Şöyle diyor Melis Danişmend :

Aslında içinde bir yerde makul bir insan var
Ama duruyor öyle kim bilir neye yarar 
Bir kere geldik bir kere hayata
Elimi tutmaya çekindin daima

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Melis Danişmend, yıllardır hissettiklerimi şarkı yapıyor ve pat diye söylüyor... hayran olmamam garip olurdu bu kadına, iyi ki var ve iyi ki şarkılarını söylüyor.

Beyaz Çiklet dedi ki...

SempA ;)

Kesinlikle katılıyorum.Hissettiğim şeyler sanki onun ruhunda hayat bulmuş gibi,güzel bir duygu bu.