3 Mart 2013 Pazar

Fal

Hayatımda ilk kez bir yere gidip fal baktırdım,fazlasıyla heyecanlandım.Kahve falı ve tarot falı bir aradaydı.
Duymak istediğim şeyleri çok duyamadım,biraz da uydurdu sanırım.
Lakin direkt isim verdiği kişiler hakkında gayet iyi tahminlerde bulundu.
Nisan ayı benim için dönüm noktası olacak mı bilemiyorum;dönmem gereken bir evre,dönüşler istemiyorum hayatımda.

Bir gerçeğim var.Hayatımda bana manen ve maddi olarak destek olan tek insan annem.Bir de sevgilim var.Hayatımdaki önemli insanları saymak çok kolay benim için.Bugüne kadar kimseden hiçbir destek almadan büyüdüm.
Beni takdir eden,seven,anlayan ve bana yardımcı olan tek insan annemdi.Hala öyle.Hep öyle kalsın.

O yüzden tek isteğim ayaklarımın yere daha da sağlam basması,olduğumdan daha sağlam ve güçlü olmak.Biraz da rahatlasam ya ? Niye kontrol ediyorum ki hayatımı ? 

Çünkü hesap sormak istiyorum,benden çaldıklarını geri istemiyorum.Onların da değerlileri çalınsın istiyorum.

Bugüne kadar kimseye ihtiyaç duymadım bundan sonra da duymak istemiyorum.

Önümde kaç yol var onu da bilmiyorum.İstediğim tek şey daha da sağlam olmak.
Biliyorum başaracağım ! 

Hiç yorum yok: