15 Kasım 2012 Perşembe

Vişne Çürüğü

Yarın son sınavım.
Gerçi sınavlar hiç bitmiyor hayatımda.Pazar günkü ales maceramdan sonra tüm sınav boyunca içimde çalkalanan çişimle birlikte dershaneye koşmuştum.Ardından bir de dershanede konu tarama denemesi diye bir sınava girmiştim.

Sevmiyorum böyle bir hayatı,benim tercihim değil ama yaşamak zorundayım.Okudum,son sınıfa geldim.Kamu personeli sınavına hazırlanacaksın dediler yoksa memur olamazsın.Hazırlanıyorum sonunu bilmeden.Zihnim yorgun.Alık gibi bir yaşam.

Geri dönüyorum türkiye cumhuriyeti tarihi çalışmalarıma.
Keşke kendi cumhuriyetimi kurabilsem.
İçine sadece yaşama sevinci koyardım.
İşte bir de anne,sevgili,kuzenler doyasıya mutluluk.

Bir de yeni aldığım giyilebilir,vişne çürüğü battaniye.
Bu hayattaki en güzel söylem değil mi sizce de vişne çürüğü ?
Çürüse bile güzel.
Çürüsek bile güzeliz,iyiyiz.

Hiç yorum yok: