12 Kasım 2012 Pazartesi

Bazı Geceler

Eğitim bilimlerinde "niçin" sorusu hedef-davranışlar yani kazanımlar kısmında sorulan sorulara cevap verir.Benim de sürekli kendime sorduğum bir soru var.Niçin buradayım ?

Boynum ağrıyor ve midem bulanıyor ama hala ders çalışmaya devam ediyorum.Niçin bunları yapıyorum ? Yapmayı istediğim daha güzel şeyler varken niçin hala hayatımı tüketiyorum.Bazı geceler fazlasıyla yok olmayı istiyorum.Olmamayı,herhangi bir gücün içinde bulunmamayı.Ne var olmayı ne de tümden yitmeyi.Sadece isteyerek gitmeyi.

Bazı geceler fazlasıyla bu sorularla meşgul oluyorum.Mesela gezmeye gitsem bilmediğim yerlere.Bir yoldaşın sofrasına konuk olsam,zeytin yesem üç tane siyah,irisinden.

İyisinden ya da kötüsünden keşke daha çok,fazlasıyla özgür olabilsem.
Keşke maddi problemlerimiz olmasa,hayat kaygımız olmasa.Eşit olsak.

Sadece yaşasak ve yaşasak.
Burada olmayan yerlerde.
Yakın olmayan bir yerlerde,fazlasıyla uzak.

Hiç yorum yok: