4 Haziran 2012 Pazartesi

Ucuz

Final zamanları can sıkıntısı.Saatin tik takları dahil çevremdeki her sesi algılama düzeyim en üst noktalarda.Başım da çok ağrıyor,doktor migren başlangıcı demişti birkaç ay önce acilde acı içinde kıvranırken.Yazın tedavi olsam iyi olacak.Tabii önce şu saygısız ve kaba yirmilik dişlerimden kurtulmam lazım.Acı.

Cuma günü sınavlarım bitiyor ve Aydın'dan canım arkadaşım,en sevdiğim geliyor.Pazar günü İstanbul'da.Hem de buralara ilk defa geliyor.Fransız bir sevgilisi var kendisinin.Salı günü de onu bekliyoruz.Şöyle dostlarımla sıkı bir hafta geçirmeyi planlıyorum finallerimin ardından.Huzur bu.

"Bir gün karşılaşıcaz bir yerlerde
Selam vericem sana
O gün konuşucaz hep seninle"

Bir Melis Danişmend şarkısı.
"Ucuz"

2 yorum:

Dr.eamer dedi ki...

özlemişim be çiklet,bi gün istanbulun bi köşesinde karşılaşalım seninle o gün hep konuşalım;)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Dr.eamer ;)

Ben de çok özledim seni,hatta yorumunu görmek mutlu etti beni,tebessüm ettim.Muhakkak karşılaşalım,kesin karşılaşalım ve uzun bir sohbet edelim olur mu :))