28 Haziran 2012 Perşembe

Everything Will Flow



Yeni bir sabahı ayık karşılamak üzere yatağımın üstünde oturuyorum.Üzgünüm çok.Ne zamandır ertelediğim "Çizgili Pijamalı Çocuk" adlı filmi izledim.Ağladım epey.Benim ağlamam bir şeyi değiştirmedi elbet.Lakin hala etkisindeyim,faşizmin vardığı boyutlardan ya da insanlık dışı muamelelerden bahsetmeyeceğim.Herhangi bir kişinin canına zarar gelse bile yüreği yanan insanlardanım.Herkesin yanmalı,yanmalıyız alevler içinde.Bu bir dirhem bir çekirdek dünyaya dayanabildiğimiz için.Sormalıyız kendimize öyle değil mi,bu pis dünyada nasıl yaşıyoruz diye.

Ben derin bir uykuya yatmak istiyorum,yatmalıyız.
Ben her şey su olup aksın istiyorum,akmalıyız.
Bizi bekliyorlar,iyi haberlerle.

Suede'nin "Everything Will Flow" adlı şarkısını dinlemediyseniz bence çok şey kaybettiniz.
Bu şarkıyı dinlerken adeta yok olduğumu hissediyorum.Derin bir uykuda,burnumun ucunda minik bir sıcaklıkla.
Akarken tüm bedenim.

"Sleep away and dream a dream 
Life is just a lullaby"

Hiç yorum yok: