7 Haziran 2010 Pazartesi

Ben Geldim

Valla sanırım biraz da sıkıldım ben bu blog işinden.Tamam zamanında bloglayıp durduk kudurduk.Bakıyorum da geriye pek iç açıcı olmayan yazılarım da epey kara kalem kıvamında,beyaz dosyalarım pek bi kabarık.Sanırım bir dram dizisine senaryo olabilir..Her neyse azıtmak bi yana ben geri döndüm.Ama hiç gitmemiştim kine..Kine lafını da çok seviyorum.İşte ben üniversite birinci sınıfı bitirdim de geldim.Derslerim iyi olsa neye yarar kötü olsa bunu geçeyim en iyisi..Ardından şunu söylemeliyim mezuniyetler beni çok hüzünlendiriyor.İlk ona giremedim diye kıskançlık krizleri geçirsem de lise mezuniyetimi hatırladım şimdi ah...Ama bence üniversite mezuniyeti daha güzel.Böyle ablaların abilerin aileleri yurda geldiler kahveltı yaptılar felan fişmekan..Hüzünlü yani ama Yaprak Dökümü kadar değil elbet.

Bir senemi anlatmayacağım.Vazgeçtim.Ben bu sene toplum adına çok yararlı işler yaptım walla.Sosyal oldum.Ulusallara çıktım.Müthiş,dehşet ve vahşetengiz insanlar tanıdım.Mutlu oldum.Eylem yaptım,gösteri yaptım,yaptık.Birlikte gençlerle el ele.Yeni üniversite okuyacaklara duyurulur.Ailenizin oturduğu şehirde sakın okumayın!Emi.Emi dedim böyle bi müzik şirketi vardı galiba.Aydilge'nin ilk albümü oradan çıkmıştı..Neyse,lafa zencefil çalmayalım.Bu uydurma oldu galiba..

Ben bu seneki Ermenistan'ın Eurovision parçası olan Apricot Stone'a bittim.Ne naif bir müzikal globalizasyon o öyle,oha..Söyleyen hatun-u muhterem de pek bi taş hani.Saçları desen ahenkle dans eder cinsten ama yaşı tutmuyor yirmi üçmüş sanırım.Ben daha onsekizim be..

Ayrıcana artık bir uydu antenimiz var.Çift çanak :D

Sonra ben gelriken on saatlik üniversite yolundan evime üç valiz taşıdım.Bakındım etrafta kızlara anam en fazla iki valiz.Kendimden utandım.Ya da tek çocuksanız bi çok kıyafetiniz olabiliyor sandımca..Thank you.Şimdi neden teşekkür ettim ben?Paramore'un Brick by boring brick adlı şarkısının canlı kaydını dinliyordum sonunda thank you dedi.Hayley'in saçlarını yerim ben.Organik portakalım benim..

Ne çok iki nokta koydum be..Haa,ben laptop alacam valla ödev için örtmen olunca kullanacakmışım.Annem öyle dedi.Canıma minnet valla.Hp olsun dedim.Sırf görünümü iyi diye.Arkasındaki ışığa bayılayorum.

Zamanında biz köye akrabaların yanına gittiydik.Orda Mine vardı küçük tombişko bi kız.Bi şarkı söylediydi o geldi aklıma."Karar ver artık yar,ben çok sabırsızyım" eheh pek sevimliydi kerata.
Yurtta üçbinbeşyüzkırsekiz kere ağladım.

23 tane romanla eve gelirken az sövmedim.Çalmadığım gitarımı da yolda bırakıp gelmek geldi içimden.Yapamadım.Seksen lira be az para değil yani.

İsmail Ayaz'da resmen dondurma ikram ediyorlar kalite walla benden demesi.Uzun yolculuklarınıza birebir.

Not defterime baktım tam 79 film izlemem gerkeli bu yaz.Şaka değil.Ağır Roman'dan başlayacağım.Ama ne zaman bilemiyorum henüz.Kotama bağlı elbetto.

Haa Billboard'da Bülent Üstün yazıyor ya ben ölürüm onun yazılarına.

Bi de Alem Fm'de Zeki Kayahan var böyle haftaçi geceleri çıkıyor.Amanin ne gülüyorum ben ona yahu.Ayten Teyze favorim.Zigooon sehhhppaa :D İçim gıcıklandı be.

Neyse aman fenalık geldi yaz yaz gittim ben.Bittim gözün ayddıııınn Demet Akalın'ın twitterinı kapatmış çokta tın zuhha :D

4 yorum:

MOMOL dedi ki...

hoşgeldin çiklet :) bir sene nasıl çabukta geçmiş, daha dün burda valizine aydına giderken ne koysan diye konuşuyorduk =)
yaşlanıyormuyuz ne :P

Beyaz Çiklet dedi ki...

Hoş buldum Momol;

İnan çok özlemişim hem seni hem blog camiyasını,herkesi..Bu da ünlüler camiyası gibi oldu ya neyse :D Evet daha dün gibi dimi ya,şimdi bi ton eşyayla geri geldim evime huzurluyum be,umarım böyle kalırım :))

monologmaketi dedi ki...

ahaha okurken çok güldüm bu ne heyecan =)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Monologmaketi ;)

Walla dimi ben de şimdi bi daha okudum bi senenin özeti anca böyle geçilir neyim ben özel bi şeyim belli belli eheh :D