6 Şubat 2010 Cumartesi

İçimden Tango Yapmak Geldi

Herkes dizi mizi izlerken ben neden wipe out,fear factor extreme gibi programları ağzım açık izliyorum bilmem?Garip sanki..Bugün İstanbul'u anlatan bi belgesel izledim.Geçen de Tarlabaşı'nı anlatmışlardı.Ne bileyim çekici bi özelliği var İstanbul'un.Okumak isterdim hani ama yazmadık bi nevi,neyse ben Ege'de olmaktan mutluyum.İlk yazımı geçiricem ayrıca orada bu dönem.Umarım her şey iyi olur..Komşu teyze bana kısır yapacakmış gitmeden.Seviyorum ben onu.Zira kırk küsür yaşında olmasına rağmen beraber yukarıda bahsettiğim macera programlarını izliyoruz.Asuman Asuman..

Bir konak hikayesini dizi yapsınlar artık lütfen.O kalabalık ve mazinin içindeki aile hikayelerini yaşamak istiyorum.Eski olmalı her şey.Şebnem Ferah'ın son albümündeki parçası gibi.Fal baktırmak istiyorum ben,gelecekte neler olacak diye.Merak ediyorum hani.Şimdi İncesaz dinliyorum.Mazi Kalbimde Bir Yaradır..(Ben de gönül çektim eskiden,yandı hayatım bu sevgiden,anladım ki bir aşka bedel gençliğimmiş elimden giden...Başkasına yar oldu eller bahtiyar oldu.Gönlüm hep baştan başa viran bir diyar oldu)

7 yorum:

sufi dedi ki...

Dönüş yaklaştı galiba, kısırlar falan hadi hayırlısı.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Sufi;)

Son dokuz günüm,az kaldı ya:)

Adsız dedi ki...

Vay vay eskiye özlem varmış, eski hırkaları unutmamak lazım, maziyi yaşamak lazım bazen içten içe; fakat çokta boğulmamak lazım yoksa hüzne boğar aman dikkat...

Beyaz Çiklet dedi ki...

PufidooT;)

Çok boğuluyorum bazen mazinin içinde ama olsun yine de kurgulamak güzel böyle kendimi eskilerde:))Bir konak beyefendisi gibim:))

Adsız dedi ki...

cıklet sanırım kımsenn konak dızısı fln cekıce yk,ıısı mı sn cek:) bnmde 8 gunm kaldı tatılmn bıtmesıne.ama ck da uzuldgmu soleyemem:) feray.hoşçakal..

Beyaz Çiklet dedi ki...

Feray;)
Şu okulu bi bitirelim kpss yi kazanıp atanalım inşallah çekeceğim bi film:)Benim de dokuz günüm kaldı hadi hayırlısı:))

Adsız dedi ki...

oyuncularnda orencılerın olur artk cıklet:):) feray.