13 Şubat 2010 Cumartesi

Çingene Hayallerim

Biz çoktan unuttuk dünya dediklerini…Güzel bir “Sakin” sözü.Sazlı sözlü varyeteli bi düğünde hissettim kendimi şuan ama düğünün orta yerinde değil.Oradaki gecekonduların içinde kapağı esrik,kırık bir dolabın içine asılmış bi askıda.Sahneye en son çıkan benim.Yağlı saçlarım böyle ortadan ayrılmış.Kahkaha atar gibi kırmızı kazağım.Kenarından çıkmış beyaz fanilam.Yalamış uzakları dilim,parmaklarım dokunmuş,kemirmiş masada son kalan köfteyi.Tırnaklarım ise yine sarı dişlerim gibi.Diş macunu varmamış buralara düşlerde kalmış hep.Siyah bi çingene gibiyim afili hafiften,dansöz kıvamında biraz da.Bilmem;kurmam hani öyle bacak arası hayaller,rengi pembe olsun düğünümün yeter,melek olsun bir de omzumda beyaz olsun…Önemli mi o kadar görünümüm?Bence pis olsun;ellerim,ağzım ve burnum,aksın sümüklerim,kazınsın toprağa tüm hislerim.Bir göbek ardından bir göbek daha.Yeter ki dağılmasın sevdiklerim,batı katılığı gibi,benim olsunlar hep,sahip çıkalım her şeyimize.Bir düğün olsun,ben başrolde göbek atayım.Pembe olsun gökyüzü,yıldızlar gibi…

İçimden geldi böyle döküldü ben de taşırdım sayfalara.(Elazığ Valisini tebrik ediyorum.Yuppi,ben de "one munit" diyen bi başbakan hayal etmekteydim yıllardır ne güzel,bi vali ile ortak noktam var wuhhu bebeğim,tarizledim bak seni,agucuk agucuk yerim gıdılarını senin ben:D

Not:Bu yazı Sakin’in Edepsiz Komedya adlı şarkısı ile yazılmıştır okuyanlara tavsiye:)

Hiç yorum yok: