18 Eylül 2019 Çarşamba

Yoğunluk Üstüne Yoğunluk

Şu an iki saatlik uyku ile yazıyorum, bu nasıl bir yoğunluktur vallahi kendime şaşırıyorum. Çalışmalar hiç bitmiyor ve bununla birlikte kendime neredeyse hiç vakit ayıramıyorum. Aralarda birer kahve içiyorum, tek avuntum o. Okulların ilk zamanları hep böyle olur lakin bu seferki farklı bir yoğunluk. Neyse ki serviste bir saat kadar uyuyorum da oradan bir şekilde telafi ediyorum. Her derse ayrı hazırlık, her derse ayrı bir plan, etkinlik, oyunlaştırma, çalışma, okuma derken bitmek bilmiyor bu liste.

Bir selam vermek istedim, şimdi tekrar işlerin başına dönüyorum. Kendime de en bolundan kolaylıklar diliyorum. 

5 yorum:

akkurttaha dedi ki...

Çok kutsal bir göreviniz var, Allah kolaylık versin. Hem siz hem de öğrencileriniz için çok güzel bir sene olur umarım :)

Geçmiş Bahar Mimozası dedi ki...

Kolaylıklar diliyorum; öğretmen değilim ama aynı sorundan ben de mustaribim..

Beyaz Çiklet dedi ki...

akkurttaha ;)

Çok teşekkür ederim güzel dileklerin için :)

Geçmiş Bahar Mimozası ;)

Koşturup duruyoruz, bakalım nereye kadar... Kolaylıklar diliyorum hepimize.

Edischar dedi ki...

Kolay gelsin beyaz çiklet, çocuklar için her şeye değer :)) umarım biraz daha hafifler işlerin

Beyaz Çiklet dedi ki...

Edischar ;)

Teşekkür ederim, çocuklar işin içinde olduğu zaman bizi de mutluluk duygusu sarıyor. Bu yüzden şikayet etmemeye gayret ediyoruz yoğunluktan :)