30 Aralık 2018 Pazar

27

ben bu adamla tanışalı
oluyor sanırım oluyor 27 yıl
suyun yüzüne bakıp barışınca
tanıyor sanırım tanıyor düşmanını 

bile bile yürüyor aleve doğru
inadına yaşıyor 27 yıl 
seveni yok sanıyor kısmen doğru
kendimden bilirim bu adamı

kaç kere bu ayları saydı
kimseler anlamayalı derdinden
ağladı hep gözleri yandı
uyanıyor yanıyor derdinden

ben bu adamla tanıştım tanışalı
duruyor içine kapanıp 27 yıl 
toprağına sızıp dokununca 
çürüyor kökleri çürüyor susuz kalıp 

Can Kazaz'ın "Sürsün Bahar" adlı son albümünü dinliyorum bir süredir. 27 beni çok etkiledi. Daha yeni 27 yaşına girmişken, üstelik şarkı sanki beni anlatıyor gibiyken. 
Ne güzel sözler.

18 yorum:

Kim Bilir dedi ki...

Yeni yıl hepimize huzur, sağlık, mutluluk getirsin. 2018 yılı benim için çok zor geçti. En'lerden biri oldu yani. 2019 dan beklentim yüksek yani. Umarım eski yılın acısı çıkar :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Bütün dileklerinin gerçekleşeceği güzel bir yıl olsun senin için :)

Kim Bilir dedi ki...

Çok teşekkür ederim :) Yeni yılda kim ne istiyorsa gerçekleşsin. Dikkat ettim de 1 Ocak günleri bir şey yapmasam da yorgun oluyorum. Sanki koca bir yılın ağırlığını atar gibi.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Şu hayatta bir yıl devirmek kolay değil. Yorgunluk olacaktır elbet, yeni tatlı yorgunluklar gelsin. Biraz dinlenip bol bol üreteceğimiz bir sene olsun. Bir yıl daha eksildi küçük hayatlarımızdan :)

Kim Bilir dedi ki...

Yeni yılda bize yenilikler lazım. Bu yıl bir toplantı yapalım. Bir yerlerde oturup sohbet edelim. Olmaz mı :))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Nasıl yani? Dış dünyada mı yani gerçek hayatta, İstanbul'da? :)

Kim Bilir dedi ki...

Evet dış dünyada :)) bence olabilir :))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Yani ne desem bilemedim. 10 yılı aşkındır burada yazıyorum ve hiç böyle bir okur, blogger buluşması yapmadık. Biraz yabani olduğum için sanırım, aklıma böyle bir şey gelmedi. Bilemiyorum. Sanki benim tanıdığım biri gibisin, nedense öyle bir his var içimde. Tuhaf :)

Kim Bilir dedi ki...

Ben de daha önce hiç böyle bir buluşmaya katılmadım :)) Ama çok isterim.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Böyle bir şey yapılabilir belki. Ben hem yabani hem çekingen hem utangaç hem de tuhaf biri olduğum için yazarken daha iyi iletişim kurabiliyorum. Fakat yukarıdaki yorumuma cevap alamadım. Beni tanıyan veya benim tanıdığım biri misin? Buradaki ismin "kim bilir" de benim blogumun sağ tarafında profil cümlemin sonunda yer alıyor. Bu da bir tesadüf olamaz diye düşünüyorum. Bugün zehir hafiyeliğim üzerimde :)

Kim Bilir dedi ki...

Fotoğrafını hiç görmedim ama yüzde 99 tanımıyorumdur :))) isim kısmı tamamen tesadüf :))))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Hislerimde pek yanılmam nedense tanıyor gibisin ya da ben tanıyorum bir şekilde. Çok da insan tanımam ama yüzde 99'luk kısımdan bir pay bırakmış olman da enteresan. Kafam karıştı. Peki o zaman seni kırmayalım ve şimdilik tesadüf diyelim buna :)

Kim Bilir dedi ki...

Yüzde 99 derken fotoğrafını görmediğim için küçük bir ihtimal bıraktım :)) yedi göbek İstanbulluyum ben olur ya "Aaa sen miydin" diye tanıdık çıkarsın diye düşündüm :))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Kafam çok karıştı, biraz da gizemli konuşuyorsun :) Ben yedi göbek İstanbullu değilim. Pek de sosyal bir insan olmadığım için şaşırdım bu duruma. Yani bir anda bir yerden bloğumu görüp okumaya başlaman bir de "kim bilir" adı bana tuhaf geldi. Neyse, ne çok sorguladım :D
Senin dediğin gibi olsun ama inatçı bir yapım da var, aklımda soru işaretleri :)

Kim Bilir dedi ki...

Yok gerçekten tanımıyorum :)) Aklında hiç soru işareti kalmasın. "Vallahi" diyeceğim ama senin için bir anlamı olmayacak :))) Ama seni tanımış olmak isterdim doğrusu.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Tamam ikna oldum. İlk kez yorum yazdığında da içimde tanıyormuş gibi bir his uyanmıştı. Bu konuyu kapadım o zaman :)
Sıradan, düz, basit ve de herkes gibi bir insanım. Beni diğerlerinden farklı kılan bir özelliğim de yok. Sadece hayata bakış açım ve insanlara, toplumsallığa karşı bakış açım biraz azınlıkta bırakıyor olabilir beni. Yoksa sıkıcı, suskun, durgun, çekingen, utangaç, pek konuşmayan biriyim. Tam olarak burada yazdığım gibi biri :)

Kim Bilir dedi ki...

Bu konu kapandığına göre yüz yüze görüşme konusunu açabiliriz :)))

Beyaz Çiklet dedi ki...

Kim Bilir,

Bu konu da daha sonraki bir gecenin gündemi olsun diyorum ben. Uyku vakti geldi çattı, yarın iş günü, okula koşma günü. Madem ki "kim bilir" bir tesadüf, o zaman çok sevdiğim Rehber'den "Bilir" adlı şarkıyı gönderip iyi geceler dileyeyim :)