28 Mayıs 2013 Salı

Fang Ailesi


Fang Ailesi sizi şaşırtabilir.Her an herhangi yırtık bir dondan çıkabilirler,üstelik yalnız da değiller.Yanlarında çocukları A ve B var.Birbirlerine düşkün iki kardeş.Sürekli ailelerinin sanatsal performanslarına konu olan iki etkin madde aslında.Çözücü,tuz ruhu gibi bir nevi.
Çocuk A Hollywood'da tutunmaya çalışan bir aktris.En son memeleri ortada sette gezerken fotoğraflanıyor,gerisi ise tam bir macera.Çocuk B ise kitap yazıyor,bir çeşit yazar.

Belki de şöyle bir ikilem anlatılıyor kitapta.Ailelerimize ne kadar bağımlıyız,onlar olmadan da ayaklarımız üstünde durabilir miyiz ? Aile olmak demek,çocuk olmak demek bağımlı bir hayat demek mi ? Yoksa kendi hayatımızı özgürce seçebilsek kötü de olsa o hayatı yaşayabilsek fena olmaz mıydı ?

Fangler bildiğiniz sanatçılardan değiller,sanatı çoğumuzun algıladığı gibi algılamıyorlar.Onlara göre sanat gerçek olmalı,ne dediğimi anlatmam pek mümkün değil.Kitabı okumak lazım efendim.

Ben de Aslı Tohumcu'nun Radikal'deki bir yazısını okuduktan sonra aldım kitabı.

Kitap Domingo Yayınevinden çıkmış.Yazarı ise Kevin Wilson.
Okuyunuz.

"Şimdi suratına bir tane çaksam sanat diyebilir miyim buna ?"

4 yorum:

Osman Karadutgil dedi ki...

Eğer sanat gerçekten gerçeği doğuruyorsa çak bir tane dedecim. Ben de radikaldekini okumuştum. Zaten başka yerde tanıtımı yapıldığını pek göremedim arattırdığımda. İlgi çekici. Okuduğumda tartışalım :)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Osman Karadutgil ;)

Bugün sana bahsettim ya bloga da yazayım dedim,ilginçtir ve güzel kitaptır oku Karadutcum yine konuşalım :)

Adsız dedi ki...

son cümleyi çok ilham verici buldum nedense

Beyaz Çiklet dedi ki...

Nihal Gümüşsoy ;)

Kitabı bir daha açtım,bahsettiğimiz cümle arka kapakta en üstte yazıyor.Hatırladığım kadarıyla kitabın içinde de geçiyor.İyi cümle.