7 Haziran 2011 Salı


Da Da Dam

Bugün eve gelen tesisatçı abi bana Kılıçdaroğlu'nun mitinginden görüntüler izletti,daha doğrusu 30 sn izledikten sonra kendisine telefonu geri uzattım.Nerede yapılırsa yapılsın siyaseti sevmiyorum ben.Mecliste bile.Evet bi siyasi görüşüm var ama hayat görüşümle karışık.Ayrıca bu siyasi görüşü olmayan insanları boşlukta ya da aptal yapmaz.Sanat siyasetten daha önde gelmeli.

Evde sıkıcı günler başladı ha Can ? Yani evet ağlıyordum bi süre önce şu an daha huzur doluyum bu bi gerçek.

Şu Eurovision'da Danimarka adına yarışan grubun solisti Hollanda kendilerine 12 puan verince tüm Avrupa'ya okkalı bi küfür etmiş.Helal.

Acaba onlar gibi olmak istediğim insanların hayatları gerçekten muhteşem midir ? Gerçekten dışarıdan göründükleri kadar mutlular mıdır ? Hiç bilmiyorum,keşke ben de öyle olsaydım demekten kendimi alamıyorum.İnternet aslında çok da faydalı bi şey değil.

Uzaklardasın şimdi ama o kadar da değil,mesafeler azaldı.
Nemli değil artık buralar,geldiğim yerler kadar
Zor günlerdi,zar zor yaşadım sana gelene kadar
Bir elma düştü belki de kafama
Ve hala portakalı soymayı beceremiyorum bıçak olmaksızın
Bir dilim gülüşü yakıştıramıyorum gri kotumun üzerine sen olmaksızın
Geldim artık
Şimdi bana gelme sırası sende.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

''sımdı bna gelme sırası sende'' ck duygusal geldı bırden.kım oldgmu anladın sn cıklet:)

Beyaz Çiklet dedi ki...

Anladım tabiyki (: