13 Ağustos 2009 Perşembe

Düşünce Gücü...


Kelimeler arasında kinayeler kurmak hoş değil.Bir bakıyorum hayat güzel bir bakıyorum sırtını dönmüş.Biraz düşünüyorum da sanırım burada da güneş doğuyor.Hesapsız düşünmek ve yaşamak için hiç de geç değil.Mutluluğun sırrı denen bir şey yok zaten.Mutluluğun sırlarını biledikçe nasıl mutlu olmak isteyebilirsiniz ki,meraksız,kitapsız,susuz yaşayamamak gibi…Uzaklarda aramamak lazım hiçbir şeyi,bir göz ucuyla bakmak yeterli sanırım.


Tipik bir kaçış,kayboluş güncesi; kaleme almak lazım bunları,tüm yaşananlar (ekstra kategoriler) gümledi..Güneş mis,hava aydınlık ne mi alaka?Ben çok fazla yolculuk yaptım yani ilçede oturuyorum ve lisem de ilde.Arası 45 dakika falan her gün git ve gel.Zamanla boş muhabbetler yapmak yerine kayaları keşfettim.Onların şekillerinden suratlar çıkardım eğlendim onlarla.Güneşle konuştum hep çok

sıcak oldu mu defol git dedim kızdı bir daha açmadı,üşüdüğümde hadi gel ısıt beni dedim hemen geldi.Vefalı dostlar;)


Ve benim girişteki yalnız ağacım hep ona göz kırptım.Kim bilir bu halimi gören kaç vatandaş beni garipsedi.O ağacı benden başka kim hatırlayıp hatırını sormuştur ki?Ben deli miyim,yo aslında akıllı olduğumu düşünürüm.İşte tüm mesele bunda Secret mikrıt palavra,düşünmek önemli.Ama hesapsız kitapsız sadece istemek ve düşünmek.

Tabi istediğiniz şeyi kırk kere tekrar etmeyi unutmayın sakın!Ben kırk kere Aydın dedim;)


Gözüm Aydın;)


Fonda Paramore Miracle!



10 yorum:

sufi dedi ki...

Sırrını verdin işte.Demek ki 40 kere söyleyince oluyormuş! Sevgiler.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Sufi;
Evet herkes denesin istedim;)

Günlüğü Tutan Delikanlı dedi ki...

Sen yeni bi akım başlatırsın ciklet bak, demedi deme :D

Beyaz Çiklet dedi ki...

Terapist;
Evet herkes bir gün benim arkamdan koşacak bak görürsün;)

Ulfet Sahin dedi ki...

Aha...

Evet, buna bütün kalbimle inanıyorum...

Kardeşim de 40 Kere, Mersin Mersin Turizm hem de Turizm dedi...
Hatta Mersin'e yazlığa gittik ve 4 gün oldu döneli, "Boşuna dönüyoruz,geri geleceğim nasılsa" dedi de ben "Büyük konuşma, çok da umutlanma bence sana Akdeniz gelecek" dedim diye bana küstü...

Ama oldu...

O zaman ben de söylüyorum:

"Atamam olsun atamam olsun...Bu sene gördüğüm tacizkar hocaların olmadığı memleketimin hangi köşesine olursa olsun atamam olsun, yeter ki seviyeli meslektaşlarım olsun, atamam olsun!"

Olursa,

Dileyin benden ne dilerseniz...

;)

Adsız dedi ki...

yazın ck guzeldı,kndını caktrmadan anlatmıssın yıne:) kendıne ıı bak.buarada nereyı kazandgmı solıcektım ama sımdı buna hazır dıılım sanırım.cnku ıstedgm we ugrunda haywan gbı calştgm yer olmadı,yanı ftr olmadı.nese solıyım barı,kacınılmaz son ıste.odtu kımya oğretmnlği geldı can.ama enazından sn ıstedgın yere ucuosun:) f.esra

Beyaz Çiklet dedi ki...

Feray;
Öncelikle hoş geldin nerde kaldı diyodum senin için;)Ayrıca üzülme ee sonuçta Odtü yani hem de meslektaş olduk desene belki bir gün aynı okulda rastlaşırız o zaman bol bol muhabbet ederiz;)

mor menekşe dedi ki...

ya ben seni yeni keşfettim ve yazdıklarına bayılıyorum.Canı gönülden kutluyorum ve başarılar diliyorum.

Beyaz Çiklet dedi ki...

Mor Menekşe;
Teşekkür ederim yazılarımı beğenmene de ayrıca sevindim;)

Adsız dedi ki...

ewet,bak bu hc aklıma gelmemıstı.aynı okulda karsılasırz bıgun,ne ılgınc olur cıdden.we artk hepten dondum tatılden.hoşçklll.feray