28 Mart 2009 Cumartesi

Sonunda Twilight'ı İzledim



O kadar bahsettim,o kadar istedim ki izlemeyi sonunda başardım:)Gerçi bu küçük yerde ancak korsanını ve alt yazılı olanını bulabildim ama ne yapabilirim;zaten burada değil korsanını orijinalini bulmak bile bir mucize!Özellikle Bella yani Isabella karakterinin filmin başında söylediği bir söz vardı:"Ben daha çok içimde acı çeken tiplerdenim";işte beni anlatan ve yansıtan bir cümle kopup geldi parmak uçlarıma şu anda.Oyunculuklarına zaten diyeceğim bir şey yok bir sürü yorum yapılmıştır elbette.Bildiğimiz vampir filmlerine benzemediği gibi çok satan bir kitaptan da böyle güzel uyarlanması cabası.Hoş bizim ülkemizde kitap uyarlaması diye yapılan dizilerden(Aşk-ı Memnu ve diğer Memnu'lar) cezve cezve kalitesizlik ve gerçek esere saygısızlık aksada doya doya bir sinema tadı yaşadım filmde.Yalnız beni üzen bir şey vardı;en sevdiğim grup olan Paramore'un bu film için yaptığı "Decode" adlı fşarkı hiç çalınmadı.Sanırım bu işten karlı çıkanda yapımcı firma oldu,hem filmi duyurdu hem de filmi için bir ön hazırlık imkanı buldu.Ama o şarkıyı filmin can alıcı sahnelerinden özellikle Bella'yı kurtarma sahnelerinden birinde dinlemek isterdim...Olmadı!Sanırım New Moon'da bu şarkıyı dinleme fırsatına erişeceğiz.

Son çıkan haberlerde de Edward'ı canlandıran Robert Pattinson'da gözü olanların listesi hayli kabarık görünüyordu.Aman duyduğuma göre en son Paris Hilton göz dikmiş çocukceğize.Allah korusun diyorum!(İyice uçan kuşa dönmeden) ben ayrılıyore,filmi şimdiden seyrettiklerim arasındaki listede en başlara aldım.

Hiç yorum yok: