8 Nisan 2013 Pazartesi

Sıkıntılar

Bu aralar hiç ders çalışamıyorum.Vize ödevlerim hala bitmedi,bu hafta stajda ders anlatacağım ve üniversiteden hocam dinlemeye gelip not verecek.Ardından bir diğer dersim için fakültede birinci sınıflara iki kez seminer vereceğim.Ve ben tüm bu gereksiz şeyleri yaparken adamakıllı kpss çalışamıyorum.Evet kpss'yi tek çare olarak görmüyorum ama haliyle içinde bulunduğum bir sistem,etkiliyor beni.

Dershaneyi aksatıyorum,deneme sınavlarını es geçiyorum.En sevmediğim şeylerden biri sorumsuzluk ve ben bu sıralar fazlasıyla sorumsuzum.

Evet biliyorum bu sınav için motive değilim,yeteri kadar çalışamıyorum.
Fakat yirmi bir yaşındayım ve hala test çözüyorum.Bu bazen ağırıma gidiyor.Yıllarca sınavlara hazırlandık ve hala bitmedi.

Çok bozuk kafam.

Hiç yorum yok: