11 Nisan 2013 Perşembe

Acı

Neden bazıları daha ağır şeyler yaşamak zorunda ? Gerçekten hayatımızın kontrolü bizim elimizde mi ? İşte bu sorulara cevap veremiyorum.Hiç kimse yaşadıklarınızı umursamıyor.Ve daha da kötüsü insanlık onca şey yaşamasına rağmen her şeyi çabucak unutuyor.Sürekli aşktan,mutlu olmaktan bahseden,hayatın her yanından bir neşe kırıntısı çıkaran insanlardan hoşlanmıyorum.

Elbette içimde bir nefret var.Kötü bir duygu lakin insanın olmazsa olmazı.Bu nefret zararlı değil yalnızca beni ayakta tutuyor.

Gün içinde pek çok insanla konuşuyorum,sessiz kalmadığım zamanlarda kendimi samimi bulmuyorum.Bir şey beni engelliyor,herkes bu denli gülebilirken ve bu denli umursamazken ne hayatımız bir adım ileri gidebilir ne de içinde yaşadığımız dünya.

Canımı yakanlar,bunca içime çekilmemin sebebi olanlar mutlu olamasın.
Siz de acı çekin.

Hiç yorum yok: