7 Haziran 2011 Salı

Annemi Öldürdüm !

Xavier Dolan ismini yeni duydum.89 doğumlu bir yönetmen aynı zamanda bir oyuncu kendisi.Eve dönmeden önce D&R'de dolaşırken rastgele bir filmini gördüm rafta.Başlıkta adı geçen film.Konusu ve aldığı ödüller dikkatimi çekti.Arka kısmını okuyup fiyat kısmında 20 Tl yazdığını görünce geri bıraktım tabi.Rafta da bir tane kalmıştı sadece.Hüzünlü bir şekilde ayrıldım mağazadan.Zaten bu mağazaya girince hep böyle oluyor.

Adamın kendine ait bi tarzı ve karizması var bu bi gerçek.Ayrıca ekşi sözlükte söyleşilerinin birinden bi kesit buldum.

"Filmin freudian bir film olması üzerinden yola çıkıp oğulun cinsel tercihi üzerinden annesi ile arasındaki ilişkisine bağlanmakla kalmayıp bunun hikayeye etkisinin ciciğini" soran söyleşi sahibine verdiği :

"Sabahın bu vaktinde cevaplayamayacağım kadar karmaşık bir soru bu; şu an saat dokuzu dört geçiyor. Açıkcası freud'u çok okumadım. Daha zeki ve kültürlü olmam için bana biraz zaman tanıyın. Aynı soruyu mesela 4.5 yıl sonra sorsanız daha iyi olacak. Muhtemelen o zaman size satacağım afili bir teorim olur ve saatlerce anlatırım."

Demiş bu zat-ı muhterem.Bence iyi demiş.

Her neyse,kendisinin " Good Neighbours " , " Hayali Aşklar " ve " İşkence Odası " adında başka filmleri de var.Bulup izlemeliyim sanırım.İzlemezsem ayıp Facebook'ta bile beğendim kendilerini.

Bu arada Paramore Transformes için bir single çıkarmış piyasaya.Şarkının adı " Monster " Elbetteki çok hoşuma gitti şarkı.

Hiç yorum yok: